Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Mer julklappstips och tankar

Publicerad 2012-10-23 14:52:04 i Allmänt,

Här sitter jag på jobbet och då senaste eleven inte kom på sin tid så tar jag en liten internetpaus. Tittar på skor som jag vill ha i julklapp (hint hint Hampus)
Lila fodrade Converse, mocka, om det inte syns...
 
Satt även och kollade på IKEAs hemsida och de har faktiskt mycket bra till barn. Där kan man hitta en hel del som skulle kunna glädja Nico i julklapp, och de har ju oftast bra priser (om man bortser från deras hejdlöst dyra leksaksspisar... även om de är finare än många andra).
De har bland annat detta Brio-liknande tåg för bara 99 spänn.
Roliga mössor för utklädnad.
En kulram kanske
Ritstativ som jag funderat på att köpa honom flera gånger
En rutschkana som ser stabil ut... vet inte hur vi skulle få plats med den i hans rum men det hade man fått ordna :)
 

Och den här handdockan vet jag inte om han vill ha, men jag vill för den var ju såå söt :)
 
Nu skall jag snart lämna jobbet och åka hem. Idag skall vi ändra rutinen lite och gå ut och gå direkt när jag kommer hem och äta efteråt så att vi hinner ha lite ljus medan vi går. Motion är bra :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela