Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

I mörkret

Publicerad 2012-10-22 19:52:56 i Allmänt,

Nu sitter jag här i mörkret igen och väntar på att sonen skall somna. Han har med sig en liten smurf i sängen. Får väl gå an så länge han kan klara sig utan själva huset.
Han såg även ett avsnitt i smurfserien på Netflix förut. För er som inte testat det så rekommenderar jag Netflix. 79 kr i månaden och så har du tillgång till massor av film och tv-serier både för barn och unga, och både gamla och nya filmer. Skitbra verkligen. Som att ha en videobutik i datorn.
 
Jobbet idag gick bra fast jag var aptrött och Nico var glad när jag hämtade honom trots att han tydligen fått en däckgunga i huvudet under dagen.
Han blev också glad över att mormor hälsade på en stund efter middagen.
 
Nu hoppas jag att han somnar snart så jag kan sova.. men än så länge ligger han och viskar små besvärjelser i mörkret.

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-10-22 22:15:12

Lille älsklingen:) Han var ju helt underbar när vi blev "fösta" in i sovrummet du och jag och när han sprang ut i vardagsrummet för att hämta Hampus också:)) Han vet hur han ska få oss dit han vill den lille skrutten:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela