Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Tjolahopp

Publicerad 2012-11-14 09:45:35 i Allmänt,

Lite seg idag men inte så det stör. Konstigt nog för jag sov knappt alls i natt. Kände att jag verkligen behövde sova så lånade en tablett av H, men inte somnade jag av den. Istället blev jag underligt pigg och gick upp flera gånger i natt för att jag hörde konstiga ljud. Nico kom inpromenerande runt 02 också och sedan sov han i vår säng, och jag sov på ca 30 cm säng. Men det var mys ändå.
 
Nico var annars superduperglad igår. Han busade runt och skrattade för sig själv hela eftermiddagen. Jag la honom en halvtimma tidigare än vanligt och han somnade snabbt så jag var fri från kl 20, vilket var härligt.
Han var på glatt humör även i morse så dagen började bra.
 
Känner lite sådär ljus i slutet av tunneln på något sätt. hade vart ännu roligare om vi inte hade haft ekonomin from hell just nu, men det skall väl ordna sig snart det med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela