Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Liten trött

Publicerad 2012-11-26 08:31:57 i Allmänt,

Idag på morgonen var vi alla trötta, men jag tror Nico var tröttast av alla. Han bara vägrade att vakna. Satte rumpen i vädret och borrade ner ansiktet i kudden. Jag tog på ny blöja och byxor medan han sov. Han bara småmuttrade och försökte kura ihop sig ännu mer som ett litet foster och hostade då och då.
Tillslut tänkte jag att han kanske är på väg att bli sjuk och bör få vara hemma så jag sa hej då. Men då blev det plötsligt fart på honom. Då gav han Hampus en puss och vinkade hej då till honom och började kravla ur sängen. Så var bara att ta på honom resten av kläderna och ta med honom i alla fall.
 
Själv är jag också trött och frusen och sitter på jobbet och försöker få ordning på tankarna.
 
Måste förresten berätta en sak Nico gjorde igår som jag tyckte var så gulligt. När han hade Melvina på besök gick han och letade upp sin ToyStory t-shirt i tvättkorgen för att visa henne :) Haha.. han är såå stolt över den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela