Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Krassligt

Publicerad 2012-11-29 19:13:48 i Allmänt,

Känt mig lite svag hela dagen och nu på kvällen värker halsen och större delen av kroppen och känner mig halvfebrig. Mitt i alla tankar på min egen ynklighet upptäckte vi dock att Nico hade 39 graders feber och att det blossat upp ilskna eksem över hela kroppen på honom. Fick smörja och bädda ner.
Direkt trött är han dock inte utan ligger och har en högljudd diskussion med Woody. Själv är jag skitseg men måste plugga innan jag och Hampus skall se en film. Imorgon jobb och införskaffning av ljusslinga till julgran.
 
I helgen skall det pyntas och kureras för här har fan ingen tid att vara sjuk

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-11-29 20:15:18

Hoppas verkligen att det är en snabbt övergående sjuka hos er. Ha det gott/Monne

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela