Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Sömnbrist och minnesbrist

Publicerad 2012-03-07 08:25:26 i Allmänt,

Igår lyckades jag äta lite soppa, två smörgåsar och nästan en hel hamburgare. Vet inte vart min matlust tagit vägen. Matbrist och sömnbrist tycks dock ha satt sig på minnet (eller demens) för jag insåg att min bankman som ringde och ville att vi skulle boka en tid för typ tre veckor sedan och som jag skulle ringa upp dagen efter fortfarande inte hört av mig. Ojsan.
Ja ja det skall väl hinnas med som allt annat. Nu har vi bestämt att vi har en och en helv vecka på oss att fixa allt inför mäklarens fotografering. Sedan får det vara nog. Så är en hel del att stå i.
Nico fick sova hos oss i natt. Vi orkade inte med att bära honom fram och tillbaka när han vaknar och somnar så han fick stanna hos oss. Mysigt men innebär bristande sömn då han tar upp väldigt stor plats för att vara så liten, plus att jag vaknar hela tiden och måste kolla så han andas.
Nu skall jag jobba jobba jobba. Sedan skall jag hem och packa kartonger (som Nico sedan försöker packa upp).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela