Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Säger hej i farten

Publicerad 2012-03-13 10:14:01 i Allmänt,

Jag bara målar och målar och städar och pluggar så jag hinner inte blogga. Men bjussar här på liten uppdatering i bilder på världens sötaste unge.
När jag hämtade plutten på dagis igår så var han så svettig att jag fick ta overallen innan han sattes i bilen. Börjar bli väl varmt för vinterkläder nu.
När vi kom hem blev det pastasallad till mellis och ett till synes väldigt spännande avsnitt av Vi på Saltkråkan.
Eftersom altanens räcke nu blivit klart så tog han sig sedan en sväng ut på den tillsammans med katt och dockvagn.
Han tyckte dock det var lite dåligt städat och började borsta istället.
Innan dagis imorse passade han på att leka lite med gruset utanför.
Nu skall jag passa på att vara effektiv medan lillen är borta trots att snoret rinner och det känns som om jag har en elefant sittandes på bröstkorgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela