Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Plutten

Publicerad 2012-03-26 11:30:54 i Allmänt,

Här är han på tåget till Stockholm

Pratade med Hampus i telefonen och han sa att Nico verkade må lite bättre nu. 38,5. Får hoppas att det blir ännu bättre snart.
Glömde förut skriva om hans våffelpremiär igår. Först vägrade han ens smaka och bara stirrade skeptiskt på det och skakade på huvudet. Då blev jag lite drastisk och nästan tryckte in en liten bit i munnen på honom så han skulle fatta att det var gott.. och oj vad gott det var. Han åt och åt så han nästan sprack.
Och kanske att han kom ihåg vad det hette för när jag talade med Hampus i telefonen låg Nico bredvid och när jag sa: "man borde kanske ge honom våfflor eller pannkakor idag med så han får i sig något", så hör jag ett vansinnes skratt i bakgrunden från Nico..haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela