Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

När man inte gör något vettigt

Publicerad 2012-03-05 16:15:14 i Allmänt,

Inte en enda av mina elever kom idag så jag fick studera hela dagen jag. Sedan var det att hämta lillskrutt och åka hem. Skall försöka packa lite kartonger sedan men just nu är jag helt seg och bara ser på Saltkråkan men Nico. Min mage är inte helt som den ska kan jag säga utan att gå in på närmare detaljer så har inte fått i mig mer än några ynka smörgåsar på tre dagar så kan ju vara därför jag är lite trött.
Så fort jag lämnar datorn och går på toaletten så är detta vad jag finner när jag kommer tillbaka:
Något vidare minne har jag inte heller. Skulle ha ringt sopgubben idag och skulle ha ringt och bokat tid för klippning men ingenting kom jag ihåg. Istället har jag roat mig med att ta "ögonblickbilder" på mig själv. Det är en konst skall jag säga, att ta bilder på sig själv som ser lite sådär spontant tagna av någon annan ut..haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela