Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Här är jag

Publicerad 2012-03-05 09:10:59 i Allmänt,

Inte så ofta jag bjuder på en bild på mig själv sådär helt spontant, speciellt eftersom jag oftast ser lite knasig ut när jag tar bilder på mig själv, men idag så... Här är jag. Sittandes på mitt jobb. Friluftsdag idag så alla eleverna är ute och ränner så jag har det ganska ensamt. Passar på att plugga och dona.
Här är Nico när han badade igår också. Han sov förresten hela natten i sitt eget rum! Han somnade dock i vår säng. Kan varit så att han sov hela natten eftersom vi skulle upp tidigt idag dock. Han hade nog vaknat vid 5 i vilket fall som helst den lilla skrutten.
**
Just nu känns det som om vi alltmer närmar oss att kunna lägga ut huset till försäljning... och en flytt närmar sig också. Känns så himla härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela