Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Varm sommardag

Publicerad 2012-07-25 16:54:21 i Allmänt,

Idag är det strålande väder och man borde kanske ha varit på stranden, men jag hade så mycket plugg att göra så det får bli en annan dag tyvärr.
Vi gick ner och åt lunch hos mamma och pappa, som hade köpt fina skor och kläder till Nico. När vi kom hem fyllde jag en liten balja med vatten som jag ställde på altanen så Nico skulle få plaska lite med. Vips så hade han dock hoppat ner i den med nya skor, blöja och rubbet...Otroligt att han lyckades få ner sig själv i den lilla baljan.
 
 
Här jag i alla fall lyckats få av honom på underkroppen och ställt skorna på tork
 
 

Sedan har vi mest tagit det lugnt och jag har fått pluggat en del, med avbrott för musjakt då en liten jäkel sprang runt i vardagsrummet. Nico har sett lite film och busat.
 
 
Nico testar nya fotbollströjan från morfar. Lite, lite trång men det funkar... aningens varm idag dock :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela