Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Födelsedagstips

Publicerad 2012-07-09 22:40:01 i Allmänt,

Nu fyller ju Nico år om ett tag och funderade på vad man skall säga till folk att han önskar sig. Därför kommer här en lista med saker. Hade ju kunnat skriva på en lapp, men skriver här så jag vet var jag har det.
 
Hoppdjur (om han hade kunnat prata tror jag det hade stått överst på hans önskelista) - finns olika modeller men ju större och ju mer studs desto bättre :)
 
Gungställning i trä
 
Leksaksspis med tillhörande kastruller
 
Sandlåda? (kanske egentligen bättre när vi fixat trädgården lite)
 
"Plattor med pluppar" (kanske fixar det redan innan... om vi får pengar) Redan köpt
 
Filmer:
Madicken
Nils Karlsson Pyssling kom på att jag hade två ex redan :)
Peter och Petra
Tjorven och Mysak
Tjorven och Skrållan
Den med Skrållan, Ruskprick och de andra
Lotta på bråkmakargatan (båda filmerna då hans försvunnit)
 
CD-böcker med Astrid Lindgren sagor, helst där hon själv är berättarrösten
 
Det är vad jag kommer på just nu. Själva kommer vi nog köpa en surfplatta till honom och kanske något mer som han kan fatta vad det är med en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela