Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Bus och bad

Publicerad 2012-07-10 15:49:23 i Allmänt,

Idag tog jag och Nico och promenerade till stranden på morgonen, och mötte upp min kusin på vägen. Kusin Josefin fick vara Nicos badkompis idag, men han var lite mer badkruka än vanligt.
 
 
 
 
Efteråt blev det lite fika på stranden.
 
 
 
Sedan beslutade Nico sig för att strandbesöket var över. Istället gick vi hem till hans mormor och morfar där han busade runt en stund och letade fram allehanda leksaker.
 
 
Så när jag skulle lämna av honom till Hampus när jag själv skulle till vårdcentralen (med min näsa som gjort svinont i en vecka och som tydligen antagligen fått nån typ av underlig infektion under huden ?) så hade han inte alls haft lust att sova. Trött var han dock tydligen för när de satte sig i soffan hemma så hade Nico hämtat sina kuddar och däckat av i Hampus knä.
 
 
Mina myspojkar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela