Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Kommentar på kommentar

Publicerad 2012-01-13 21:04:19 i Allmänt,

Min  lilla mamma skrev i kommentarerna:


Gullungen vad söt han ser ut:) Sitter han bara så och tittar på Hampus så är han ju jättesnäll!

Han är jättesnäll min plutt. Han grät en liten skvätt först när Hampus gick ut på altanen, men sedan fattade han att han kunde titta på genom fönstret och då slutade han gråta. Sedan satt han nästan nonstop och tittade medan Hampus var ute, men då och då bankade han lite på rutan eller ropade "Baabaa" och babblade lite när Hampus vinkade åt honom.

När jag var i källaren och målade så var han också lugn, eftersom han fick titta på Emil med Hampus.

Senare fick han ett litet ryck och rev ner alla böcker på en av hyllorna i bokhyllan. Jag bad honom ställa tillbaka dem och då ställde han tillbaka fyra stycken, sedan orkade han inte mer. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela