Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Massa massa bajs

Publicerad 2012-02-18 20:57:47 i Allmänt,

Man trodde att de riktigt bajsiga dagarna var över nu när lillkillen är något mindre liten än innan, men icke. Han är rätt kass i magen för tillfället vilket resulterar i bajsexplosioner då och då under dagen. Senast nu på kvällen då han hade bajs ända upp i nacken och över både byxor och tröja. Man tror också att man skall bli immun men nä, fy faen vad äckligt!!
Han har i alla fall inte kräkts idag så det är ju trevligt.
Okammat knytte med filosofisk son
...
För övrigt var snälla mamma här idag och hjälpte oss (läs: Hampus, medan jag utfodrade en plutt) att lägga klinkers vid spisen i källaren. Tack mamsen!
Hampus satte sedan lite lister medan jag pluggade och sedan gjorde en tenta som jag fick högsta betyg på. Yey for mej! :)
Känner att min energi, min motivation och mitt humör känns som den är på väg mot en bättre nivå, vilket är skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela