Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Gosungen

Publicerad 2012-02-23 20:46:09 i Allmänt,

Idag åkte vi till mamma och pappa och hälsade på. Nico var ett riktigt charmtroll men han har börjat bli lite blyg så när min moster och farmor kom så kikade han på dem under lugg från tryggheten av mitt knä ett bra tag. När han sov passade jag på att gå en liten promenad också.
Bild mamma tog idag när Nico lekte i grushögen utanför
När vi kommit hem och kvällen närmade sig så trodde jag att det skulle bli samma visa som kvällarna innan. Skrik och gråt tills han får somna inne hos oss. Till min förvåning så somnade han direkt han hamnade i sängen dock. Kanske var det den stora mängden mat han klämt i sig under dagen som gjorde det. På kvällskvisten blev han tydligen lite sugen och kom bärande på påsen med rostbröd och tryckte i sig tre skivor. Min unge fixar mat själv, mycket praktiskt :)
Nu skall jag sova för imorgon skall jag upp tidigt och till barnläkaren på BVC för öronkoll med Nico och sedan måste jag hinna till biblioteket i Henån då jag insåg att jag har två dagar på mig att läsa en kursbok och skriva en reccension i sexologin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela