Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Lucia

Publicerad 2012-12-13 19:42:36 i Allmänt,

Idag har jag syndat med lussebullar... jävligt bra LCHF må jag säga. Gott i alla fall. Snorat och hostat mig igenom jobbet för att sedan skynda hem för att hinna vara med på luciafirandet på lillkillens dagis. Han var mycket söt i sin tomtedräkt men var ytterst sparsamt intresserad av att deltaga i någon allsång. Fika däremot gillande han. Inte själva kakan och saften, som han inte ville äta, utan själva grejen att alla satt tillsammans runt ett bord. "Hallå, hallå" sa han artigt och socialt till alla... om och om igen :)
Sedan en sväng till mormor och morfar för att säga hej, hem och äta och nu sängen. Vill gärna också placera mig i sängen så hoppas att han somnar snart. Än så länge tycks det dock inte alls så....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela