Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Nicos galna dag

Publicerad 2012-08-06 16:35:32 i Allmänt,

Idag har jag och Nico varit både på Toys R Us och på Toyland med Nico. Han tyckte det var skitkul att titta på alla leksaker men var något upprörd över att cyklar och bilar satt fast så man inte kunde åka runt på dem på Toys R Us, och jag trodde aldrig vi skulle få honom därifrån. 
Jag och Hampus har redan köpt hans födelsedagspresenter, en surfplatta och en liten gitarr, så det var hans mormor och morfar som skulle kolla. Han kommer få en gå-motorcykel av dem och ett hoppdjur. Tror han kommer bli skitglad :)
 
Han fick saker även idag, såklart den lilla bortskämda ungen :) Han fick en boll och en liten väska med hjul och så en helt galen apa. Om man trycker på en knapp så kränger apan hit och dit, skrattar och fiser..haha. Nico är lite rädd för den men han tycker att det gör det extra kul så nu kräver han att jag skall springa runt och jaga honom med apan... han tjuter av upphetsning och rusar runt som en galning :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela