Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Usch vad jag mår

Publicerad 2012-04-03 11:59:08 i Allmänt,

Jag mår icke bra. Penicillinet har inte kickat in än och det känns fortfarande som om mitt huvud skall explodera vilken sekund som helst. Vill helast bara sova, men det kan jag inte heller för om jag ligger ner på täpps hela bihålorna igen och allt blir värre. Det är synd om mig!!!
Nico är på dagis just nu och jag borde göra vettiga saker, men det gör jag inte. Jag bara tycker synd om mig själv. Hampus skall iväg på sotarkurs ikväll också så jag är ensam. Buhu. Men har världens goaste lilla unge så blir nog bra ändå. Han är min goseskrutt just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela