Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Nu är det över.. for now

Publicerad 2012-04-21 14:31:01 i Allmänt,

Nu har vi haft husvisning och nu är det bara att hålla tummarna för att någon vill köpa huset. Jag är i det närmaste i koma efter att ha städat och städat och stressat och stressat så jag får inte för mig någonting. Ligger bara i sängen och glor. Nico roar sig med att stoppa ner precis allt han hittar i en stooor glasflaska vi har i köket (en sådan flaska har ett speciellt namn men det minns jag inte).
Hampus lagar sin dator. Han ser helt förstörd ut. Föreställ er ansiktsuttrycket hos någon som precis får veta att han bara har en dag kvar att leva.. så ser Hampus ut när hans dator krånglar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela