Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Verkligen måndag

Publicerad 2011-09-19 08:43:02 i Allmänt,

Vilken morgon. jag måste ha IQ badboll, eller IQ fiskmås eller som en vän en gång sa - IQ fiskboll.
Hampus vaknar och går upp. Nico vaknar och får ersättning. Jag går upp. Fixar iordning mig, fixar iordning Nico, packar allt och vi beger oss mot dagis.
Jag reagerar på att det är så himla mörkt ute, men tänker inte mer på det än att jag tror att det är årstiden. Kommer till dagis och reagerar än mer på att det är kolsvart där. Vad nu?
Tittar på klockan och inser att jag ju inte alls skall gå upp när Hampus går upp eftersom han går upp en timma innan mig!! Precis när jag inser detta ringer väckarklockan på min mobil. Skit!!
Bara att åka hem igen med en ledsen bebis som ville till dagis. Låta honom se videoklipp på datorn i 45 minuter innan vi kunde åka tillbaka till dagis.
Känner mig som ett riktigt fån.

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2011-09-19 20:38:03

men det är otroligt roligt haha!!

Postat av: Emma

Publicerad 2011-09-20 11:31:12

Nä, din stackare! Men du lär nog aldrig göra om det. ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela