Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Life is pain

Publicerad 2011-09-18 16:27:51 i Allmänt,

Det tycker i alla fall Nico som gråter bittra tårar över orättvisan att datorn inte tillhör honom. Han tyckte i alla fall det var trevligt att få besök av sin morbror i morse. Och han uppskattade till viss del att åka och hämta sin pappa. Sedan har han sprungit runt och busat, stundvis glad och stundvis riktigt gnällig. Som nu då han stortjuter och handgripligen försöker få mig att sätta på videoklipp på Youtube.

Mest går han dock runt och pratar högljutt för sig själv medan han gestikulerar vilt med händerna.
Upptäckte förresten idag att han fått en tand till. Hans ena framtand uppe har brutit igenom. Kommer bli så spännade att se hur han kommer se ut när den vuxit ner en bit.

Imorgon jobb, vilket jag inte ser fram emot då jag känner mig sjuk... eller snarare på väg att bli sjuk. Halsen känns öm och slemmig och kan riktigt känna en förkylning som tågar fram inom mig för att inom kort göra sitt anfall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela