Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Köpgalen

Publicerad 2011-09-29 21:00:50 i Allmänt,

Innan köpte jag relativt få kläder till Nico. Jag tyckte det var onödigt att köpa massor när han växte så fort. Men nu har hans tillväxt börjat gå mycket långsammare och jag har drabbats av galenskap. Jag köper och köper massor av kläder till honom. Framför allt begagnat via en sida på fb. Massor av fynd, kanske för många.

En sak som man kan fynda är bland annat pyjamasar. Folk säljer de billigt begagnat då de ofta är rätt tvättblekta och noppiga, men det är ju toppen... för en välanvänd pyjamas är ju oftast såmycket mysigare än en ny.
Men nu får jag snart lägga band på mig själv för garderoben börjar bli överfull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela