Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Halva dagen var mycket bra

Publicerad 2011-09-22 21:01:24 i Allmänt,

Idag var jag och Nico på bokmässan med mina föräldrar. En härlig tradition att bara vältra sig i böcker och köpa en stor hög. Var jättekul och har nu massor att läsa. Nico fick också barnböcker, bland annat en med homosexuella giraffer.
Nico hade också kul och när vi satte ner honom för att han skulle få sträcka på benen så ville han bli jagad och kutade iväg bland folkmassorna. Var ett väldigt jagande och skrattande.
Efteråt åt vi god mat och dagen kändes riktigt bra. Hade varit en toppendag och vi inte hade fått massor av dåliga nyheter av olika slag på kvällen, som jag inte tänker gå in på.
Just nu är jag lite omtumlad så kommer därför ge en mer omfattande genomgång av bokmässan imorgon så den får den uppmärksamhet den förtjänar. Tack mamma och pappa för en härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela