Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

En lång dag... typ

Publicerad 2011-09-12 18:43:00 i Allmänt,

Idag var det ju först jobb. Och alltid lär man sig något nytt. Som att det inte lugnar en elev som oroar sig för att hans ögon blöder att säga "Åh herregud!!".
Sedan hämtade jag lilleman på dagis. Han hade inte vart ett dugg ledsen trots den tidiga avlämningen hos främmande personal. Han hade tydligen haft skitskoj.

Efter detta for vi direkt till Tjörn för att hälsa på mamma där en annan släkting hade sitt 80årskalas. Nico charmade genom att bland annat dansa för besökarna. Vid halv fem började dock både jag och han bli trötta så vi for hem.
Nu vill han dock inte alls sova utan hoppar i sin säng och gurglar.

Fick "årsboken" idag. Fotoboken över Nicos första år. Är mycket nöjd. Kom även lite barnkläder på posten. Nu har jag egentligen massor av saker jag borde göra men min energireserv är slut så istället tänker jag skjuta allt detta till morgondagen och lägga mig i sängen.

Avslutar med ett stort tack till lillebror som idag fick agera fastighetsmäklare. Hoppas att det gick väl. Håll era tummar!!! Annars jävlar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela