Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Glad bebis

Publicerad 2011-10-10 19:42:31 i Allmänt,

Det var en mycket glad liten kille som jag hämtade på dagis idag. Han knatade runt och babblade för fullt. Hemma hittade han på den ena leken efter den andra som jag tvungen skulle vara med på. Bland annat krävde han att jag skulle ha på mig Hampus enorma hörlurar. Vi rullade även boll, lekte med Duplo, tittade i böcker och en hel del annat. Sedan kom han med sin kudde vilken han ville att jag skulle ha som ett litet tält över huvudet, och sedan skulle han med komma in med sitt huvud under kudden och ge mig en puss. Underbara, underbara barn.
Var lite lisset nu när han skulle sova dock för det verkar som om framtand nummer två är på gång nu.
Själv är jag så trött att jag bara vill sjunka ner i koma nu.

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2011-10-10 21:00:25

Haha, det är ett underbart vackert och uppfinningsrikt barnbarn jag har:)) Bestämda åsikter har han också;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela