Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Buu för mig

Publicerad 2011-10-28 12:25:31 i Allmänt,

Nico var vaken halva natten. Glad och pigg tyckte han att det var en bra bustid. Sedan vaknade han såklart skittidigt. Så jag är inte pigg, säger jag er. Inte pigg!
Så när jag kört lillen till dagis (som han för övrigt blev mycket glad för) så var planen egentligen att jag skulle tokröja bland alla grejer i källaren. Så blidde det inte riktigt eftersom jag istället somnade. Jag är så besviken på mig själv. Nu har jag en timma på mig att tokröja innan Nico skall hämtas igen. Skall gå fram som en tornado där nere bland alla saker. Fast jag vet ju att det är en lögn... för jag är det mest långsamma och omsändiga sorterare som finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela