Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Och så är det med det

Publicerad 2011-11-07 23:50:23 i Allmänt,

Hur kommer det sig att människor tror sig kunnasäga eller skriva vad som helst utan hänsyn till människors känslor och konsekvensen av det man säger/skriver om man tillägger ett "Hoppas ingen tar illa vid sig" eller "Jag menar inte att vara taskig"?
Känns som jag just förlorat en av de enda ventileringsplatserna jag hade. Fråga dock inte om det för kommer inte diskutera det här.
Skit samma.

Kommentarer

Postat av: Helene

Publicerad 2011-11-08 09:15:12

Trist när folk tror sig kunna säga vad som helst och bara slänga med sådan ändelse och tycka sig komma undan bara för det.



Hoppas du hittar en annan/ny ventiteringsplats!

Postat av: sofia

Publicerad 2011-11-08 12:45:15

<3 klart du inte har mist din ventilationsplats! jag håller med dej om det du skriver men jag hoppas personerna fått en tankeställare <3

Postat av: Minna

Publicerad 2011-11-11 21:49:15

försvinn inte från oss Emma! jag läste inlägget och tycker att det var orättvisa ord. Men vi håller inte med dom. kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela