Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Min man är ärlig

Publicerad 2011-11-17 19:07:42 i Allmänt,

En sak jag älskar med min man ä rhans ärlighet. Han säger som det är, och det tycker jag är både bra och ofta underhållande.
...
Jag: Jag har gått ner 4 kilo
Hampus: Vad bra. Grattis.
Jag: Om 4 kilo till väger jag som innan graviditeten (var inte så smal då heller)... det är ju mest att jag förlorat alla magmuskler så magen är lite...
Hampus: Pluffsig..?
...
Haha... jag älskar det. Det värsta som finns är om man t.ex. provar kläder och påpekar att man ser fet ut och någon säger "Näää då.. du ser såå fin ut".. när man fan själv ser att man ser fet ut. Det var ju inte för att få sympatier eller tröst man sa det utan det var ett konstaterande.
Jag är fullt medveten om att jag inte är en smäcker liten ballerina..haha.. men det funkar så bra ändå :)

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2011-11-17 20:56:50

Hahaha, helt underbart:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela