Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Men han är så söt

Publicerad 2011-11-06 19:32:41 i Allmänt,

Idag var ingen bra dag för oss. Jag var så fruktansvärt trött hela dagen att jag faktiskt vid två tillfällen somnade sittandes, som tur var ingen längre stund dock. Nico å sin sida var på ett fruktansvärt dåligt humör större delen av dagen. Han skrek och grät och jag fick inte göra något annat än att sitt på golvet. Satte jag mig i soffan så gallskrek han. Trodde jag skulle bli galen. Inte sov han något på dagen heller.
Men så när man tänker att "nu blir jag galen" så gör han något supergulligt och man klarar liksom inte av att vara irriterad på honom. Flera gånger idag har han sponant kommit och krupit upp i mitt knä och pussat mig och gosat.
"Gammal" bild tagen av min mamma, då Nico fortfarande hade en blåtira efter en vurpa på dagis.

Nu sover Nico och jag borde med sova men så är det en satans Tradera-auktion med en badrock jag så himla gärna vill ha till Nico som går ut om två timmar så skall försöka vara vaken en stund till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela