Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Inte mycket att förtälja

Publicerad 2011-11-02 18:33:28 i Allmänt,

Igår var mamma och pappa på besök för att hämta sin kärra vid hade lånat. Med sig hade de present till Nico och han var mycket lycklig. Även utan present hade han varit det för han älskar verkligen sina morföräldrar och älskar att få besök och visa upp alla sina saker och spexa.
På kvällen blev jag plötsligt sjuk med hög feber och låg som ett svettande miffo hela natten. Mådde inget vidare i morse heller men körde lillen till dagis och åkte sedan hem och sov bort större delen av dagen. Medan jag åkte och hämtade honom sedan så städade maken hela huset. Fattar inte hur effektiv han lyckas vara ibland. Jag är jävligt långsam av mig.
Nico fick bada. Han älskar att bada och det är jättekul att se honom men det slutar alltid i tårar då han aldrig vill att badet skall ta slut och skriker som om man tänker döda honom när det är över.
Jag mår fortfarande dåligt och Nico vägrar sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela