Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Badpojken min

Publicerad 2011-11-24 18:03:43 i Allmänt,

Idag har vi vart iväg stor del av dagen men Nico hann få ett bad när vi kom hem vilket gjorde honom lycklig. Han satt där och pruttade i vattnet samtidigt som han drack det. Sådana historier man lägger på minnet för att kunna återberätta med inlevelse när han tar hem sina första flickvänner :)
Idag gick han tillslut frivilligt med på att komma upp ur badet, men ångrade sig efter två sekunder och grät i en kvart. Bättre en en timmes skrikande i alla fall så det går framåt.
...
Hann med ett McDonaldsbesök idag med förresten. Nico åt en hel cheesburgare och en hel del pommes. Nöjd var han :) Ni hade kunnat få se en bild om jag hade orkat - men det gör jag inte.
...
Nu skall jag plugga massor och sedan skall vi äta en bakelse.
.
.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela