Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Varför inte

Publicerad 2011-05-04 21:46:51 i Självcentrerat,

När jag nu ändå varit en sån trist bloggare så varför inte förvärra saken med en trist egocentrisk frågelista som jag besvarar :)

100 frågor om mig

01. Fullständigt namn: Emma Therese
02. Ålder: 31 (snart)
03. Vart bor du: Orust
04. Bor tillsammans med: Man, son och tre galna katter
05. Husdjur: Katterna då
06. Färg på ditt hus: Ljusblått, tyvärr

07. När är du född: Maj

08. Klass: Lite för gammal för att ha en klass... men vi kan säga medelklass :P
09. Vilket år tar du studenten: Tog studenten...2000?

10. Något jobb: Skolkurator
11. När gick du upp i morse: 06.30
12. När ska du sova: Strax
13. Duschat idag: Nix pix
14. Kramat någon idag: Japp

15. Pussat någon idag: Ja, varje dag
16. Vad har du ätit idag: Mackor och prinsessbakelse (nyttigt va?)
17. Dagens klädsel: Jeans och StarTrek t-shirt
18. Dagens smink: Nada

19. Dagens sötnos: Nico

20. Dagens roligaste: Att Nico bajsade så högljutt att kvinnan i telefonen hörde det

21. Har du många vänner: Nje.. vad är många?

22. Hur många har du kysst: Haha... ingen aning
23. Vem kramade du senast: Hampus

24. Vem saknar du: Farfar

25. Hur många har varit otrogna mot dig: En, kanske
27. Har du pojk-/flickvän: Make
28. Vem pratade du med i telefon senast: Min lillebror
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det: Hampus tror jag... osäker.


FAVORIT:

31. Film: Finns många, men Inception är grym

32. Låt: Vet ej
33. Mat: Just nu är jag besatt av pommes och bea..haha

34. Dryck: Vatten
35. Färg: Grön och lila

36. Tv-serie: Criminal Minds

37. Stad: Göteborg
38. Land: Italien
39. Ämne i skolan: Svenska
40. Tv program: Arga Snickaren, Landet Runt och Nittileaks


SENASTE:
41. Personen du tänkte på: Nico

42. Personen du pussade: Hampus

43. Gången du spydde: Hmm... i oktober 2010 kanske? Tålde inte mitt penicillin

44. Gången du grät: Gråter av trötthet titt som tätt, så nån vecka sedan kanske

45. Pizzan du åt: Två-tre veckor sedan

46. Gången du var i Göteborg: På scifi-mässan i mars nån gång (?)

47. Gången du var i Stockholm: Januari 2010, första och enda gången...hittills
48. Gången du duschade: I förrgår
49. Gången du sov: I natt... brukar man inte sova varje natt?
50. Personen som såg dig gråta: Hampus

51. Svart eller vitt: Svart
52. Hund eller katt: Katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa: Mysa, men fest kan va kul det med tror jag mig minnas

54. Tvspel eller datorspel: Tvspel
55. Singel eller upptagen: Upptagen
56. Pussas eller kramas: Pussas
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead: Haha... denna lista är gjord för yngre personer tror jag
58. Ragga eller bli uppraggad: Både och är kul
59. Big Brother eller Paradise Hotel: Ingen av dem
60. Har du svart hår eller blont: Eh var ju ganska begränsande alternativ... brunt hår har jag

61. Har du blåa ögon eller bruna: Bruna

62. Choklad eller lakrits: Choklad

63. Göteborg eller Stockholm: Göteborg
64. Högerhänt eller vänsterhänt: Högerhänt
65. Coca cola eller fanta: Cola
66. Pizza eller kebab: Pizza
67. Randigt eller prickigt: Randigt
68. Älska eller älskas: Både och
69. Leva eller dö: Leva...haha... vilken fråga

 

ANTAL:
70. Personer du älskar: Riktigt, riktigt mycket....5... men älskar fler än så

71. Personer du hatar: Vet inte... ingen som jag hatar dödligt mycket...många jag hatar lite grann
72. Pojk-/flickvänner du haft: 4 långa förhållanden
73. Personer du sovit bredvid, både tjej och kille: Ingen aning

74. Glassar du ätit på en dag: Är ingen glassmänniska, så kanske 2 eller 3
75. Nämn en festival du vill på nästa år: Sweden Rock kanske...?

76. Gånger du haft minnesluckor: Ingen... vad jag minns...haha
77. Gånger du gjort något olagligt: Vet ej

78. Personer du saknar just nu: Just nu... ingen tror jag
79. Gånger ditt hjärta brustit: Många gånger

 

VEM:
80. Vill du kyssa nu: Hampus
81. Träffade du senast: Nico

82. Sjöng du senast för: Nico
83. Hade du senast en msn-konversation med: Använder inte msn längre
84. Spelade du tvspel med senast: Ingen aning... var länge sedan
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu: Hampus
86. Vill du kasta en sten i huvudet på: Maud Olofsson?

87. Förtjänar att dö: Vet ej

88. Är söt: Nico såklart
89. Vill du sova jämte inatt: Hampus

 

VAD:
90. Gör dig glad: Familj, omtanke

91. Gör dig ledsen: Människor

92. Vill du helst göra nu: Sova
93. Önskar du att du slapp göra: Städa

94. Vill du ha nu: En hel natts ostörd sömn :)

95. Önskar du dig i födelsedagspresent: Spa

96. Längtar du till: Hampus ledighet

97. Tycker du om dina betyg: De var ok
98. Ångrar du i ditt liv: Inget... inget jag vill dela med mig av i alla fall
99. Är det bästa som hänt dig: Hampus och Nico

100. Hur mycket är klockan: 21:46

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela