Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Vakna med en puss

Publicerad 2011-05-25 08:39:47 i Allmänt,

Vaknade av att Hampus gav mig en puss när han kom hem. Katterna hade hållt mig vaken större delen av natten men det var värt lite trötthet att väckas med kärlek. Nico vaknade ändå i samma veva och fick busa runt lite med oss i sovrummet innan det var dags att gå upp.

Vet inte riktigt varför jag skriver inlägg just nu då jag är i det närmaste hjärndöd och inte kommer på en enda vettig sak att skriva. Dessutom maler Sjörövarfabbe i huvudet på mig... Nico älskar den och vi tittar på den flera gånger varje dag. Han tycker mycket om Pippi Långstrump överlag verkar det som.

Nu sover han dock en stund igen... hoppas jag. Det är meningen att han skall sova och det är tyst innefrån sovrummet så jag hoppas att han somnat. Han har sovit mycket bra på nätterna de senaste dagarna så försöker ha samma sovschema på dagen... vilket innebär att sova mellan 08.30 eller 09 till ca 10 eller 10.30 och sedan sova någon timma eller en och en halv runt 14.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-05-25 08:52:49

härligt :)

Postat av: julia

Publicerad 2011-05-25 09:41:32

Kasta ut katterna?=)



Är du medlem på gratisbio.se? annars checka in min blogg för att läsa mer, jag lovar, det är värt de:) Vem vill inte få presentkort helt gratis?:)

Postat av: amanda

Publicerad 2011-05-25 09:42:02

Ursäkta reklamen

Men är bara 2 dagar kvar på min söta

handgjorda väggljustake/ hylla

som jag lottar ut nu



http://aimay.blogg.se/2011/may/tavling.html



Ha det bra

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela