Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Sovit gott

Publicerad 2011-05-12 10:16:17 i Allmänt,

Nico sov bra i natt och Hampus hade hand om honom de två gånger han vaknade till så jag har sovit gott. Satt dock uppe ganska sent och drömde mig bort tillsammans med Hampus. Drömde om att en dag ha råd att bygga ett hus, vårt drömhus.

Vid 06 idag vaknade Nico och somnade inteigen förrän efter frukosten. Full rulle har det varit på honom, men han har varit glad. Han har börjat utforska huset så han ålar runt på hela övervåningen. Kul att han vidgar sina vyer men jobbigt att han är som en magnet på katternas mat.

Idag skall det lagas barnmat men först skall jag vila en stund nu när Nico sover för känner mig lite yr i mössan.



Bjuder på en bild tagen av min mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela