Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Shoppingdag

Publicerad 2011-05-30 17:31:57 i Allmänt,

Idag har jag haft en jättetrevlig dag men är totalt slut i huvudet nu. På morgonen efter att hela familjen myst i sängen så åkte jag och plockade upp mamma. Vi två tillsammans med Nico åkte till Stenungsund. Först tog jag prover på vårdcentralen (mindre trevligt) och sedan hade vi shoppingdag.

Fick köpt ett par pösiga jeans (se bild nedan) och ett par svarta leggings på Lindex samt en svartvit klänning/tunika, en svart tröja och ett grått megalångt linne på KappAhl. Väldigt nöjd även om jag hade velat hitta mer roliga toppar. Fika blev det såklart också. Tack mamma för en trevlig dag :)

När vi kom hem var det bus med Nico men nu känner jag att det snart är dags att lägga sig i sängen och ta det lugnt och läsa en stund för börjar känna mig yr.


My new pants

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela