Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Shoppat

Publicerad 2011-05-02 16:58:29 i Shoppat,

Idag har vi varit iväg och shoppat. Blev en hel del, men hittade ingen keps eller solhatt i lagom storlek till Nico den här gången heller (mycket litet huvud?) så han fick en till som var lite stor.

Det var väldigt utplockat på Lindex så många av de bodys jag ville ha fanns inte i hans storlek, men fick dräkten med jeanstryck som jag verkligen ville ha så var glad. Detta köptes på Lindex:


Sedan blev det KappAhl där jag köpte denna tuffa t-shirt.

Köpte även en svart klänning till mig själv på Lindex. Skitfin :). Blev även bokstöd till Nicos bokhylla, ett par små sandaler med flames på till Nico och en del annat. Fick bidrag av både snälla mamma och snälla mormor och morfar som tur var :).
Mycket nöjd med mina inköp.

Att prova kläder med min mage är dock mindre kul. Provade en vit klänning med lite volang nertill bland annat. Har ni sett de balettdansande flodhästarna i Disneys Fantasia? Så såg jag ut. Hahaha.

En trevlig dag i alla fall och Nico är på strålande humör och håller låda hela tiden. Hoppas att han somnar gott sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela