Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Kill me

Publicerad 2011-05-16 07:45:52 i Allmänt,

Jävligt mycket gnäll här nu för tiden, jag vet... igen. Idag skall jag iväg efter frukost kl. 9 och Nico har inte haft en bra natt... inte alls.

Han sov bra i två timmar men började sedan vakna ca 2 ggr i timmen och somnade inte om ifall man inte gick in och gav honom nappen. Sedan vaknade han runt 01 och somnade inte om förrän 03. Däremellan var han smått hysterisk.
Sedan sov han till 06 då han ansåg att det var morgon. Han fick ersättning och fick busa med mig och Hampus en timme. Hoppas på att han skulle somna om sedan men icke. Han ligger i sin säng och gallskriker. Jag är vraktrött och måste hinna tvätta håret.... men kan knappt röra mig.

Nu är Hampus ledig i två dagar men då han inte alls mår bra får jag nog inte sova så mycket ändå.

Kommentarer

Postat av: Linnea Jonasson

Publicerad 2011-05-16 10:24:01

Åh hade vi bott närmare varandra kunde jag passa den vakna ligisten så mamma och pappa fick sova lite!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela