Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Kastmärke

Publicerad 2011-05-17 20:22:08 i Allmänt,

Jag har fortfarande en stor blå prick i pannan. Ser ut som jag träffats av en golfboll. Såg hur folk glodde i affären..haha.

Idag har jag mest städat och försökt hantera världens mest klängiga och mammiga bebis. Helt hysteriskt mammig för tillfället. Han skall helst hänga runt min hals hela tiden. Men han är go. Dock knappt sovt alls på dagen och när han äntligen somnade så brakade sängen ihop (botten lossnade) så fick laga den och då kunde han inte somna om sedan.

Han somnade snabbt och lätt till natten i alla fall och har sovit bra i två timmar nu.

Är förresten så läskigt nu när Nico börjar resa sig. Vill ju inte att han skall behöva ha sin tyghjälm på hela tiden och han passar ju såklart på när den är av. Idag var det två större fall och blåmärken i pannan. Lilla plutten.

Imorgon blir det spännande med besök av mamma från mammagruppen med bebis :) Skall bli jätteroligt och jag blir så glad när Nico kan få umgås lite med ett annat barn.

Nu StarTrek DS9.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela