Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Jag läste en bok

Publicerad 2011-05-30 20:05:13 i Allmänt,

Jag är lite förtjust i kända människors biografier. Kanske är det så jag tillgodoser min dolda skvallerhunger då jag inte läser skvallertidningar? I alla fall läste jag nu av någon anledning Bingo Rimérs bok. Well, vad skall man säga. Han har haft ett händelserikt liv för att vara svensk bonnpöjk, men jag tror boken mer tilltalar kåta tonårskillar som blir impade av gruppsex och sånt. Jag blev inte helt uttråkad av boken men jag tyckte egentligen inte det var mer spännande än jag hade tyckt det var att läsa om Bengt Johansson i Kungälvs liv.... alltså, jag kände mig oengagerad. Det är väl vad man kan säga om den boken... den är inte bra, men den är inte dålig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela