Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Good morning

Publicerad 2011-05-13 09:19:16 i Allmänt,

Hade svårt att sova i natt och Nico pep någa gånger så var ytterst seg när Hampus kom hem i morse, och Nico vaknade i samband med det. Hampus hämtade in Nico till sängen och då var det svårt att inte bli glad för lyckligare bebis får man leta efter. Bara leenden och skratt.

Har hållt på och fixat till mig inför mötet senare idag (berättar kanske senare nån gång om vad det handlar om). Nico sover en stund vilket gav mig lite tid. Fått i mig en smörgås också. Har annars svårt att äta när jag är stressad och nervös.

Svåraste är väl att jag typ glömt hur man sminkar sig för jag gör det så sällan. Så finns en risk att jag ser ut som en glädjeflicka.

10 dagar kvar tills jag fyller år. Det ni. Så sätt igång bara - buy me stuff..hehe.

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2011-05-13 13:27:10

glädjeflickan candy, lycka till ;) <3<3<3<3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela