Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Den underbara maken

Publicerad 2011-05-26 11:33:29 i Allmänt,

Jag vet inte om det är hjärnskakningen som fortfarande spökar men de senaste dagarna har jag varit obeskrivligt trött. På morgonen är det närmast fysiskt omöjligt att öppna ögonen, och denna morgon var det värre än vanligt. Hade sovit dåligt och kände mig både fysiskt och psykiskt knäckt när Nico ville upp.... så när Hampus kom hem från nattskiftet fann han både en gråtande son och en gråtande fru i sängen.

Han var då så snäll att han tog Nico så jag kunde sova i fyra timmar innan han la sig. Åh vad det behövdes... men känner mig fortfarande som ett vrak. Försöker nu få igång tankeverksamheten så jag kan utröna vad jag behöver göra.

Bjuder på en bild tagen av min mor på min födelsedag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela