Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Våååår

Publicerad 2011-03-22 13:33:57 i Allmänt,

Trots knaper nattsömn så känner mig mig på strålande humör på grund av solskenet ute. Vi hade fönstret tll sovrummet öppet förut och bara njöt av solen som sken in, fåglarna som kvittrade och doften av vår.
Nico har även han varit på mycket bättre humör och mest fnissat och skrattat hela tiden. Har han ett nytt ljud också, jag tror han försöker härma mitt och Hampus skratt, för när han tycker något är kul så låter det som en blandning mellan någon som säger "ha ha ha" och någon som hostar :).

Dock vill han inte riktigt sova hur trött han än är så nu ligger han i sin säng och tjuter lite, men han får ligga så tills han somnar för har jag honom uppe ligger han bara på golvet och gnuggar sig i ögonen, dunkar pannan i marken och gråter.


Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2011-03-22 15:12:01

Vilket bra foto på dig och Nico!! Hoppas att han somnar nu då:)

Postat av: Mamma

Publicerad 2011-03-22 15:13:06

Vilket bra foto på dig o Nico!! Hoppas att han somnar nu då:)

Postat av: Mamma

Publicerad 2011-03-22 15:14:29

Ok, nog för att jag é tjötig men det blev visst två kommentarer hahaha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela