Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Så dumt

Publicerad 2011-03-01 06:02:53 i Allmänt,

Varför har jag lämnat ett paket kakor framme på bordet? Nu står det där och läskar och lockar mig när jag måste vara fastande när jag tar proverna idag. Usch.

Förresten så läser jag ju en hel del bloggar... Just nu är det främst Sofias, två andra augustimammors bloggar, Ketchupmamman, Hej Sonja och Egoinas blogg. Varje gång Hampus frågar vad jag gör och jag säger att jag läser en blogg så ser han sådär lite besviken ut... som att han varje gång hoppas på att jag skall svara "Jag studerar kärnfysik" eller något annat smart... Jag tror att han tycker att jag spenderar min tid med ointelligenta saker. Han har kanske rätt.

Kommentarer

Postat av: Linnea Jonasson

Publicerad 2011-03-01 13:08:43

Haha jag känner igen det där, besvikelsen som lägger sig tung i rummet när man svarar "läser en blogg" på frågan om vad man gör framför datorn timme ut och timme in. Fan tänk om bloggen handlar om kärnfysik då!? De har karlarna då inte tänkt på.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela