Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Natt blev morgon

Publicerad 2011-03-04 08:02:22 i Nytt på bebisfronten,

Nico vaknade och ville äta vid 5 i morse. Han tyckte egentligen att det var morgon men jag bestämde mig för att icke, nu ska han somna om. Fick lägga honom tillrätta kanske tre gånger men han somnade om ganska snabbt ändå. Sedan kunde jag fortsätta sova tills klockan var nästan 8. Känns nästan lyxigt när jag slipper gå upp vid 5-6 på morgonen.

Nu ligger Nico och korvar sig på sin madrass. Stånkar och stönar i sina försök att ta sig någonstans. Måste fixa annan matta för honom att ligga på snart dock för rätt som det är rullar han av madrassen med en duns och en dag landade han konstigt på armen så han fick ont och blev jätteledsen :(

Nu skall jag fixa gröt till lillen och själv skall jag äta grytrester till frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela