Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Nähäpp

Publicerad 2011-03-01 05:23:13 i Nytt på bebisfronten,

Nico tyckte inte alls att hans senarelagda läggning igår var ett skäl bra nog för att han skulle sova lite extra på morgonen. När han började tjoa klockan 5 och jag bönade och bad att han skulle somna om bara svarade han skrattande:
Vad yrar du om? Jag går alltid upp vid den här tiden ju... Sluta mesa dig nu och lyft upp mig
Sedan kastade han iväg nappen och gjorde lite pruttljud för att markera att han var hur pigg som helst.

Så bara att kapitulera och gå upp. Faktiskt mest synd om Hampus som nästan just lagt sig men måste ta över om bara fyra timmar igen då jag skall bege mig av mot provtagning och bilbesiktning.

Tackar för tips om att skumplastmatta finnes på Biltema förresten, men problemet är att jag inte vet hur jag skall ta mig till Biltema eftersom jag bor en bra bit frå närmsta sådan och jag inte är en hejjare på att köra bil i stadstrafik. Hoppades på att finna en billig bra att beställa på nätet men det verkar det icke finnas.

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2011-03-01 07:14:56

Biltema finns i Uddevalla, mitt emot Torp bredvid Plantagen. Dit kan/vågar du köra;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela