Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Jag har inte rymt

Publicerad 2011-03-13 13:31:53 i Nytt på bebisfronten,

Jag har faktiskt haft en skön och relativt avslappnad morgon och förmiddag. Skulle se Melodifestivalen och ge ett litet utlåtande i efterhand men så spårade internet ut igen så får bli senare.

Nico vaknade vid 6 i morse och ville äta lite men somnade faktiskt om sedan efter lite gnöl och gnäll. Sedan sov han till strax innan 9! Himla skönt var det. Allt blev dock lite framflyttat på grund av det. Han åt sin gröt vid 10 och mellan 11.15 och 12.15 så sov han igen. Nu vid 13 var det lunchdags. Han åt massa mat utan protest min duktiga kille. Sålänge det inte är fisk så går det bra och han är inte redo för större bitar i maten än.



Idag har han faktiskt varit på gott humör hela tiden. Om han inte legat och charmat mig med små leenden och fniss så har han varit tyst och pillat för sig själv på sin madrass. Riktig goseunge idag <3. Hoppas det håller i sig.



Jättemycket energi har jag dock inte då jag somnade ganska sent igår, men känns helt klart som en bra dag.

Kommentarer

Postat av: Linnea Jonasson

Publicerad 2011-03-13 14:45:03

Sötnissen! Kom hit!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela