Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Inte med på noterna

Publicerad 2011-03-10 20:16:37 i Allmänt,

Idag försökte jag med mobilkameran ta ett sådant där mysigt mamma-och-barn-kort på mig och Nico. Det gick sådär kan jag ju säga... Nico surade för att han inte fick leka med kameran och vägrade le det allra minsta.


Nico ser skeptisk ut... jag lite rädd


Morsning och goodbye, sa Nico och försökte dyka ur bild


Inte nu heller...


"Jag får väl ligga här och sura tills hon tröttnar då"


Sedan kom jag på att korten kanske inte hade blivit så bra även om Nico hade bjudit på ett leende, så skall inte skylla allt på honom, med tanke på att jag hade okammat hår och gårdagens smink under ögonen så det ser ut som jag inte sovit på flera dygn. Men det bjuder jag på.

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2011-03-10 20:50:03

du är så fin så!!! å nico med såklart <3

Postat av: Mamma

Publicerad 2011-03-10 22:44:54

Jag tycker också att ni är fina båda två;))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela