Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Hur blir det sen?

Publicerad 2011-03-15 12:39:34 i Allmänt,

Jag är lite oroad för hur det kommer se ut i huset, och hur många hela saker jag kommer ha kvar, när Nico börjar gå med tanke på hans förkärlek för att ta sina saker och bara kasta i väg dem allt vad han kan.
Nyss lät det som om halva huset rasade är han lyckades få till ett riktigt lyckat "kast-med-liten-lekställning". När man efteråt tittar på honom och frågar "Vad gör du?" så skrattar han glatt.

Nu skall Nico ha mat och sedan får jag se om det blir promenad eller apotek/affärsbesök först. Känns lite ironiskt att jag känner mig lite för trött för att orka åka och hämta medicin mot trötthet.. typ.

Dagens ljud enligt Nico: Gurglanden i kombination med små tysta skrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela