Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Har jag nämnt spindlarna?

Publicerad 2011-03-27 15:43:04 i Allmänt,

Jag ogillar spindlar. Jag ogillar att jag ogillar spindlar. Känns så klyschigt. Hade hellre varit så där cool person som bara plockar upp dem som om ingenting.

Källaren är full av dem, i olika storlekar. Hampus är inte rädd alls och har förbjudit mig att döda dem. Han ger dem namn och säger Kom och hälsa på Gösta. Då väser jag till Gösta att han har tur att Hampus är där för annars skulle han vara mos.

Jag är egentligen inte rädd för spindlar. Jag tycker bara de är obehagliga. Allt som har små små ben och kan röra sig fort fort är obehagligt. Spindlar, tusenfotingar, tvestjärtar och okända människors barn... till exempel.

Kommentarer

Postat av: Linnea Jonasson

Publicerad 2011-03-27 17:02:56

Haha: kom och hälsa på gösta. jag tror jag älskar Hampus!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela